вторник, 11 февраля 2014 г.

Вечірня казка


Своїй дитині я співаю колискові на різноманітних мовах. Дуже люблю співати українські колискові які були заставками до ”Вечірньої казки”, її я дивилась коли була малою. Нажаль не можу знайти відео моєї улюбленої ” Тихесенький вечір”. Я намагалася, але марно. Здається цю пісню співала Ніна Матвієнко, але я не впевнена. Та на моє щастя збереглися фрагменти відео, де можна побачити фантазійного бичка, хатку, квіти. Коли їх побачила знову, я зразу згадала картини Марії Приймаченко. Зараз мені зрозуміло що це її картини ожили для малят. Напевно художник мультиплікатор який малював цю заставку був вражений її картинами. Я знаю, що не багато людей серед моїх знайомих можуть оцінити її творчість, але для мене вони наче дитячі сни та казки. Дуже полюбляю іі малюнки, з радістю прикрасила б оселю цими малюнками. Нижче декілька прикладів впливу картин Приймаченко на заставку до “вечірньої казки”.








1 комментарий:

  1. напевно це та пісня з "Вечірньої казки"
    https://www.youtube.com/watch?v=Tn7mM73pV_E

    ОтветитьУдалить